


Vuosikertomus – Kajo Osk.
Esseen tyyppi: / esseepistettä.
KIRJALÄHTEET
KIRJA | KIRJAILIJA |
---|---|
Soluessee – Evianna Sipilä, Aleksi Laakkonen, Jaakko Koljonen, Tina Uusitalo/ Kajo
Vuosikertomus – Projektitoimisto Kajo
Toteutimme visuaalisemman soluesseen Kajo Osk:n vuosikertomuksen muodossa. Lähteinä käytettiin formaatin osalta Stockmannin ja Fiskarsin vuosikertomuksia.
Vuosikertomuksen löydät allaolevasta linkistä:
Kajon vuosi
Lähteet:
Fiskars, Vuosikertomus 2016,
https://www.fiskarsgroup.com/sites/default/files/Fiskars%20Vuosikertomus%202016%20fin.pdf
Stockmann, Vuosikertomus 2014,
http://www.stockmanngroup.com/documents/10157/16922/Stockmann+Vuosikertomus+2014.pdf/ed96853c-f227-4f60-b52e-6c5b53d55367
Harva Marketing, Miksi visuaalinen ilme on pk-yrityksen tärkeä kilpailutekijä?,
https://www.harvamarketing.fi/blog/autotalo-leppiniemi-sai-websivut-ja-ilmeen
Bisnes koulu, Yrittäjän brändin rakentaminen, 9.2.2016
https://www.bisneskoulu.fi/yrittajan-brandin-rakentaminen/
Ketola, Laiho. Tiimijohtamisen kehittäminen Case: Wulff Oy Ab. 2013.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/58091/Ketola_Laiho.pdf?sequence=1&isAllowed=y