Tampere
07 Aug, Friday
23° C

Proakatemian esseepankki

Vaikuttajien pitsaus sähköpostissa



Kirjoittanut: Kirill Sultanshin - tiimistä Hurma.

Esseen tyyppi: / esseepistettä.

KIRJALÄHTEET
KIRJA KIRJAILIJA
Esseen arvioitu lukuaika on < 1 minuutti.

Koko ajatus siitä, että tekstipätkästä jossa esitellään jotain tuotetta, jonka sinä sait ilmaiseksi, yritysten pitää vielä MAKSAA kuulosti 10 vuotta sitten ihan absurdiajatukselta. Nykyään yhä enemmän ihmisiä ryhtyvät some vaikuttajiksi juuri tämän takia.

On ihan turhaa kuvitella, että kaikki yritykset itse laittavat sähköpostia sinulle ja tarjoavat parhaat mahdollisimmat diilit markkinoilla. Tässä raadollisessa maailmassa tarvitaan nöyryyttä ja sinnikkyyttä. Miten voi pitsata sähköpostikirjeen saadakseen parhaan mahdollisen diilin?

Mihin osoitteeseen kannattaa kirjoittaa?

Jotkut ajattelevat, että sähköpostit ”info@makeup.com” ovat turhia eikä niistä saa mitään hyötyä. Katherine:n mukaan se ei pidä paikkansa, tehokkaalla pitsauksella sinut viedään ihan oikealle henkilölle.

Lisäksi voi hyödyntää LinkedIn sivustoa ja etsiä sen kautta markkinoinnista vastaavan ihmisen.

Mitä data tarvitsee mainita kirjeessä?

Kaikki merkataan tosi lyhyesti ja ytimekkäästi, kellään ei ole aikaa lukea kokonainen liuska sinun taustastasi, kahvi kuulostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta!

  • Aiheen nimi
  • Suora linkki teidän someen
  • Kertoa aktivisuudestasi – kk katselukerrat, kasvu, engagement level
  • Suoraan aiheeseen – max 3 lausetta
  • Pieni aito kohteliaisuus yritystä kohtaan

Lisäksi pitää mainita, että jos sinä otat yhteyttä yritykseen niin on suositeltavaa, että sinulla on semivalmis idea jo mielessä. ”Minä voin tehdä teille blogin X tuotteen kanssa” ei ole tarpeeksi selkeä. ”Minä haluan puhua tästä ajankohtaisesta aiheesta ja X tuote sopii mainiosti tähän” kuulostaa jo huomattavasti houkuttelevammalta!

Kommentoi

Add Comment
Loading...

Cancel
Viewing Highlight
Loading...
Highlight
Close