


Soluessee: Markkinoinnin monipuolinen ja muuttuva maailma
Esseen tyyppi: / esseepistettä.
KIRJALÄHTEET
KIRJA | KIRJAILIJA |
---|---|
Kirjoittajat: Jesse Eskelinen, Susanna Leinonen, Anni Minkkinen, Salla Nieminen
Lähteet
DocPoint, Helsingin dokumenttifestivaali. 2018. Huijausta kaikki. Verkkosivu. Luotu 23.1.2018. Luettu 9.12.2018. https://docpointfestival.fi/blog/2018/01/23/huijausta-kaikki/
Kiukas, A. 2018. Masterclass-webinaari. Viisi myynnin tapaa, joista et tiennyt ennen tätä webinaaria mitään. 23.11.2018.
Lahtinen, J. & Isoviita, A. 2004. Markkinoinnin perusteet. Avaintulos Oy
Mattila, P. & Rautiainen, M. 2010. Putki – Johda markkinointia ja myyntiä yhdessä. Talentum.
Uusi Suomi. 2008. Tässä paras antimainos – vakuuttaako? Verkkosivu. Luotu 27.11.2008. Luettu 9.12.2018. https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/42368-tassa-paras-anti-mainos-%E2%80%93-vakuuttaako
Verkkovaria 2016. Markkinoinnin kilpailukeinot – markkinointiviestintä. Luettu 4.12.2018
http://www.verkkovaria.fi/taydentavat/markkinointi/?page_id=495#page-top
Vine 2018. Markkinoinnin trendit 2019, Elsa Kalliola. Luettu 5.12.2018
https://vine.eu/fi/markkinoinnin-trendit-2019
Voima. N.d. Vastamainokset. Verkkosivu. Luettu 9.12.2018. http://voima.fi/vastamainokset/
Wikström, J. 2013. Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle. Espoo: Myllylahti Oy.
Yle Kuningaskuluttaja. 2006. Kosmetiikkamainokset lupaavat ihmeitä. Verkkosivu. Julkaistu 19.10.2006. Päivitetty 12.3.2007. Luettu 9.12.2018. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/10/19/kosmetiikkamainokset-lupaavat-ihmeita