Tampere
19 Apr, Friday
-2° C

Proakatemian esseepankki

Brändi sekasorto

Näyttökertoja 428
Esseen arvioitu lukuaika on < 1 minuutti.

Soluessee: Aleksi Suni, Nea SystäOllimatti Aikio ja Essi Puurunen löivät intensiivisen brändiviikon päätteeksi viisaat päänsä yhteen ja miettivät, mikä osa-alue Brändistä jäi vielä mietityttämään ja vaatisi syventymistä. Päädyimme yhdessä tuumin siihen, että haluamme syventyä brändimielikuviin ja niiden luomiseen, sillä tätä aihetta emme aikaisemmin viikolla olleet päässeet sen syvemmin tarkastelemaan. Tulemme esseessä tarkastelemaan yritysten brändimielikuvien rakentamista sisäisistä ja ulkoisistä näkökulmista ja case-esimerkkien avulla tarkastelemme mielikuvien luomiseen vaikuttavia tekijöitä hieman tarkemmin. Jos et ole vielä tutustunut esimerkiksi Marimekkoon ja sen vahvan brändin muodostumiseen vaikuttaviin seikkoihin tarkemmin, ota essee lukuun ja pohdi lukiessasi, mitä voisit näistä case-esimerkeistä viedä oman yrityksesi tai projektisi toimintaan mukanasi. Mukavia lukuhetkiä! 

 

Luettavissa kokonaisuudessaa: https://esseepankki.proakatemia.fi/brandi-sekasorto/

Kommentoi