


Akateeminen essee: Työnantajabrändin viestintä ja tiimioppimisen tärkeys
Esseen tyyppi: Akateeminen essee / 3 esseepistettä.
KIRJALÄHTEET
KIRJA | KIRJAILIJA |
---|---|
Useita artikkeleja |
Useita lähteitä |
Esseen arvioitu lukuaika on < 1 minuutti.
Tekijät: Eetu Kamppuri, Mona Räsänen & Marianne Murto
Lähteitä
Moroko, L. & Uncles, M. 2008. Characteristics of successful employer brands.
https://link-springer-com.libproxy.tuni.fi/article/10.1057%2Fbm.2008.4
Uusitalo, P. 2014. Brändi & Business.
Rouse, M. 2019. Web 2.0.TechTarget. Luettu 15.10.2019.
https://whatis.techtarget.com/definition/Web-20-or-Web-2
Rantanen, S. 2019. Näin työnantajakuva ja työnantajabrändi eroavat toisistaan.
https://emine.fi/nain-tyonantajakuva-ja-tyonantajabrandi-eroavat-toisistaan/
Hall, S. 2019. Video Marketing Statistics: What You Must Know for 2019. Optinmonster. Luettu 11.10.2019.