Tampere
28 Oct, Wednesday
8° C

Proakatemian esseepankki

Akateeminen essee: Työnantajabrändin viestintä ja tiimioppimisen tärkeys



Kirjoittanut: Eetu Kamppuri - tiimistä Value.

Esseen tyyppi: Akateeminen essee / 3 esseepistettä.

KIRJALÄHTEET
KIRJA KIRJAILIJA
Useita artikkeleja
Useita lähteitä
Esseen arvioitu lukuaika on < 1 minuutti.

Tekijät: Eetu Kamppuri, Mona Räsänen & Marianne Murto

 

 

Lähteitä

 

Moroko, L. & Uncles, M. 2008. Characteristics of successful employer brands.

https://link-springer-com.libproxy.tuni.fi/article/10.1057%2Fbm.2008.4

 

Uusitalo, P. 2014. Brändi & Business.

 

Rouse, M. 2019. Web 2.0.TechTarget. Luettu 15.10.2019.

https://whatis.techtarget.com/definition/Web-20-or-Web-2

 

Rantanen, S. 2019. Näin työnantajakuva ja työnantajabrändi eroavat toisistaan.

https://emine.fi/nain-tyonantajakuva-ja-tyonantajabrandi-eroavat-toisistaan/

 

Hall, S. 2019. Video Marketing Statistics: What You Must Know for 2019. Optinmonster. Luettu 11.10.2019.

Video Marketing Statistics: What You Must Know for 2019https://optinmonster.com/video-marketing-statistics-what-you-must-know/

Kommentoi

Add Comment
Loading...

Cancel
Viewing Highlight
Loading...
Highlight
Close