Vuosikertomus – Kajo Osk

04.05.18 Esseen kirjoittaja: Jaakko Koljonen
Kirjapisteet: 3
Kirja: Useita lähteitä
Kirjan kirjoittaja: Useita kirjoittajia
Kategoriat: Johtaminen, Markkinointiviestintä, Oppiva organisaatio

Soluessee – Evianna Sipilä, Aleksi Laakkonen, Jaakko Koljonen, Tina Uusitalo/ Kajo
Vuosikertomus – Projektitoimisto Kajo

Toteutimme visuaalisemman soluesseen Kajo Osk:n vuosikertomuksen muodossa. Lähteinä käytettiin formaatin osalta Stockmannin ja Fiskarsin vuosikertomuksia.

Vuosikertomuksen löydät allaolevasta linkistä:
Kajon vuosi

 

Lähteet:

Fiskars, Vuosikertomus 2016,
https://www.fiskarsgroup.com/sites/default/files/Fiskars%20Vuosikertomus%202016%20fin.pdf

 

Stockmann, Vuosikertomus 2014,
http://www.stockmanngroup.com/documents/10157/16922/Stockmann+Vuosikertomus+2014.pdf/ed96853c-f227-4f60-b52e-6c5b53d55367

 

Harva Marketing, Miksi visuaalinen ilme on pk-yrityksen tärkeä kilpailutekijä?,
https://www.harvamarketing.fi/blog/autotalo-leppiniemi-sai-websivut-ja-ilmeen

 

Bisnes koulu, Yrittäjän brändin rakentaminen, 9.2.2016
https://www.bisneskoulu.fi/yrittajan-brandin-rakentaminen/

 

Ketola, Laiho. Tiimijohtamisen kehittäminen Case: Wulff Oy Ab. 2013.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/58091/Ketola_Laiho.pdf?sequence=1&isAllowed=y

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Tagit: , , , ,

Keskustele artikkelista

Kirjoita kommentti

Kirjoita allaoleva koodi viereiseen kenttään roskapostin suodattamiseksi, kiitos!